Recepten

Recepten

Weekmenu’s

Weekmenu

bakken

bakken

ONTBIJT, LUNCH & DRANKJES RECEPTEN

Pitabroodje met avocado & ei.

Deze gezonde pita broodjes met ei maak je in 5 minuten. Een lekkere lunch met ei en avocado. Geniet ervan!

Pitabroodjes met avocado & ei.

Deze gezonde pita broodjes met ei maak je in 5 minuten. Een lekkere lunch met ei en avocado. Geniet ervan!
Voorbereidingstijd 5 min
Bereidingstijd 5 min
Totale tijd 10 min
Gang lunchgerecht, Ontbijt
Porties 2 pitabroodjes

Ingrediënten
  

  • 2 pitabroodjes
  • 1 avocado
  • 2 eieren
  • 3 snoeptomaten
  • melk
  • snuf zout
  • snuf peper
  • snuf peterselie
  • kokosolie

Instructies
 

  • Maak de pita broodjes wat vochtig en verwarm deze in de broodrooster.
  • Snijd de avocado door de helft en verwijder de pit en haal het vruchtvlees uit de schil. Prak de avocado fijn.
  • Verwarm wat kokosolie of boter in een koekenpan en doe twee eieren en een scheutje melk in de pan en schep alles goed door. Maak op smaak met wat peper & zout.
  • Snijd de snoeptomaten door de helft.
  • Verdeel de avocado over de pita broodjes. Garneer met de roerei en snoeptomaten en breng nog eventueel op smaak met zout, peper en snufje peterselie.
  • Eetsmakelijk!
Trefwoord avocado, gezonde recepten, lunch, pitabroodjes, roerei

Heb je dit recept gemaakt?
Deel het op Instagram of Facebook

En tag @etenmetdanielle of tag #etenmetdanielle

Previous Post Next Post

You may also like

Leave a comment

Leave a Reply

Rating recept




Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.