Paas smoothie.

Vier Pasen met deze gezonde paassmoothie! Meng de Fast Fruit Yellow Banaan, Mango en Ananas met een scheutje zonnige sinaasappelsap en voeg wat melk of yoghurt toe. Top het af met wat geraspte kokos, lijnzaad en stukjes mango. Verfrissend, verrukkelijk en boordevol lenteliefde! (Voor een zoetere versie kan je vanillevla gebruiken.)

Paas Smoothie.

Vier Pasen met deze gezonde paassmoothie! Meng de Fast Fruit Yellow Banaan, mango en ananas met een scheutje zonnige sinaasappelsap en voeg wat melk of yoghurt toe. Top het af met wat geraspte kokos en lijnzaad en stukjes mango. Verfrissend, verrukkelijk en boordevol lenteliefde!
Voor een zoetere versie kan je vanillevla gebruiken.
Voorbereidingstijd 5 minuten
Bereidingstijd 5 minuten
Totale tijd 10 minuten
Gang Ontbijt
Porties 2 personen

Ingrediënten
  

  • 2 zakjes Yellow banaan, mango en ananas (Fast Fruit)
  • 300 ml halfvolle melk of halfvolle yoghurt
  • Sinasappelsap van 3 sinaasappels
  • snuf kokosrasp
  • snuf lijnzaad
  • mangoblokjes.

Instructies
 

  • Doe het bevroren fruit in een blender.
  • Voeg een scheut melk of yoghurt toe.
  • Snijd een schijfje sinaasappel af voor decoratie.
  • Pers 3 sinaasappel uit en voeg de sap toe.
  • Mix tot een egale smoothie.
  • Schep de smoothie in een glas.
  • Top nu je smoothiebowl af.
  • Eetsmakelijk!
Trefwoord ontbijt recepten, pasen, smoothie bowl

Heb je dit recept gemaakt?
Deel het op Instagram of Facebook

En tag @etenmetdanielle of tag #etenmetdanielle

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Rating recept




Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Eten met Danielle | 2024 | KvK 80399908 | BTW NL003440855B16 | TEL 06 41 14 91 39